Blogg

En fin avslutning på ei kjempefin helg

Det har vært ei kjempefin helg med masse god mat og mye latter 😂.  Jeg trengte å komme meg litt bort, og da var det godt å kunne "rømme" til en venn og hundene hans. I går fikk vi muli...

Ikke bare flott 😞

Jeg er rimelig sikker på at de fleste som bor på Østlandet vil være enig med meg. Vi digger snø ❄,  men må alt komme på ei natt?  Og hvorfor må det være så innmari vått når det kom...

Sløvedag 😊

I skrivende stund så ligger jeg ennå under dyna med lissi og bailey ❤ som ekstra varmeputer. Jeg er ikke syk, ikke har jeg nevneverdig vondt eller noe annet fornuftig som tilsier at ...

Gromtur 😍

Det er ingen spektakulær utsikt, sola skinner ikke og det er ikke varmt,  men du verden for en hærlig tur 😍👍🌲 Skulle egentlig bare ta turen opp til lauvesetra som en...

Så gøy 🤗

Det er så gøy når hundene faktisk skjønner hva jeg vil at dem skal gjøre 😉. Jeg har brukshunder og har nå oppdaget at jeg har vært for sløv med hverdagslydighet. Det straffer seg med at nå ...

Bare å nyte 🤗

I dag har det vært et fantastisk vær. Siden jeg var tidlig på'n var det bare å hive på seg og ta med bikkjene på tur 😊. Her skulle hver solstråle nytes, og det ble det også. Tenk om alle da...

Søvnløs idyll 😨

Jeg hadde virkelig gleda meg til å sove ute i hengekøya i natt. Jeg var helt overbevist om at det ville bli ei fantastisk natt. Jo ja den var veldig fin, MEN jeg fikk ikke sove 😱. Jeg lå kj...

Min første overnatting ute i snø ❄. 16 desember 2017

Jeg oppdaget til min store fortvilelse at jeg har glemt å dele min første vinterovernatting. Men her kommer det noen videosnutter og bilder fra turen. Jeg storkosa meg og gleder meg til nes...

Blir så frista 😊

Nå i det siste har det dukket opp masse flotte bilder av overnattinger ute i snø på instagram og andre sider. Jeg hadde min første overnatting ute i snøen i desember og det var en opplevelse jeg gj...

3. Verdenskrig 😨

Hva er vel bedre enn å starte det nye året på samme måte som jeg ønsker å leve livet mitt fremover 🤗. Ute i det fri. Og denne gangen sammen med nevøen min på 8 år 😍 og bikkjene ...

I år gir jeg av min tid og min kreativitet.

Valget var ikke så vanskelig når jeg skjønte at økonomien ikke strakk til i julegavekjøp i år. Så i år blir det hjemmelaga julegaver fra halvfabrikat og skogen 😊. Jeg hadde så mye liggende ...

For en nydelig 1 desember dag ☀️😍

Det er ikke ofte jeg får barndomsminner så sterkt som om vinteren. Jeg er utrolig glad i vinter og snø ❄.  Jeg elsker å ake i bakker, gå på ski, lage snøhule og sparke. I dag ble det ak...

Jul 🎄 i hus 😍

Da ble det jul 🎄 her i huset også 😍. Skulle egentlig vente til helga, men klarte ikke vente lengre 🤗💞. Å jeg elsker jul 🎄.

En magisk boks ❤

Denne flotte boksen fikk jeg av ei nydelig og flott jente som jeg var "svigermor" til i over 2 år. Den inneholder visdomsord,  ord som gjør godt å lese når man har en litt slitsom dag. For meg...

Endelig kom vinteren 😊🌨❄️

Ja så kom endelig vinteren til oss i Larvik også,  og det til gangs. Siden jeg bor bokstavelig talt mitt i skogen så er jeg helt avhengig av at huseierne brøyter veien, og det er ikke gjort en...

Overkok i hue 😕

Jeg har så mange tanker 💭 i mitt lille hue for tiden. Jeg har kommet frem til at jeg har alt for mye greier rundt meg, så nå er jeg i gang med å selge unna. Pengene skal gå til et prosjekt ...

Vi svømmer i døde ting, men mer skal vi ha 😱

Hei hei. En lite utblåsning fra meg nå. Jeg er ikke en person som finner glede i shopping, som synes det er digg å sløse bort masse penger på døde ting, og ofte skit man egentlig ikke trenger. Jeg ...

Bøkeskogen i Larvik 😊

I går gikk turen til bøkeskogen i Larvik. Litt for å klippe og litt for å ha sosial trening på bikkjene. Det var et kjempefint vær selv om det blåste ganske greit.      &nbs...

Hadde en plan, men 😨

Jeg våkna til fantastisk flott vær i dag 😊 og bestemte meg rimelig kjapt på at her var det bare å komme seg i klærne,  spise litt kjapp frokost, fore bikkjene og komme seg ut 😛...

Burde vært på tur 😊

Sola ☀️skinner og det er skikkelig deilig ute, men her sitter jeg i sofaen,  fortsatt i pysjen 😂.  Kjenner at jeg burde vært ute på tur, men jeg er skikkelig giddalau...

En merkelig ro i kroppen 🤔

Det føles merkelig rart å sitte i sofaen å kjenne på en ro i kroppen som jeg ikke igjenkjenner. Jeg er som dere vet veldig aktiv og som regel på farta hele dagen. For meg å slappe av i lengre tid e...

Stå støtt 😊

Plutselig kom skrivegleden igjen 😊.  Stå støtt😊 Du står med rak rygg og begge beina godt planta i bakken. Du kjenner at det blåser svakt,  men du står støtt. "vinden" ø...

Opp og ned 😥

Noen dager er bare dritt 💩,  og i dag er det en sån dag. Bråvåkna 10 min før jeg skulle være hos psykologen. Stressa som en gal, hoppa i  klærna og heiv meg i bilen 🚘 og r...

Fy faen så ekkelt 😱

Det er ikke ofte jeg får høy puls av redsel når jeg er på tur, men i dag skjedde det. Rett før første stigning opp Haugskollen hører jeg en mannehost,  men tenker at det var sikkert bare innbi...

God lørdag 😊

På lørdager er det lov med sengekos og da er ikke bailey vanskelig å be. Han digger å sove i senga, og da helst under dyna 😊.  Helt greit det,  da kan jeg sove litt ekstra lenge, ...

Lørdags godis 🤗

En veldig god frokost 😊. God lørdag alle sammen 😍

Hjertevarme ❤

Jeg må bare fortelle dere om en utrolig fin historie som hente i dag 😊.  Jeg var å gikk tur med lissi og bailey på en av vår vanlige ruter, når jeg oppdaget at det lå et bilskilt i vei...

Det bøtter ned ☔️☔️😨

I går valgte jeg å jogge i plaskende regnvær ☔.  Jeg er ikke redd for å bli våt, og tar meg gjerne en tur ut i regn ☔ og blåst. Mulig det er mine nordnorske gener som viser seg fre...

Søndags sysel 😀

Huff jeg er så ufattelig lei av svart nå. Jeg har svarte tre møbler,  som alt av støv og merker syns så alt for godt på. Nå fikk jeg nok, så nå blir noen av småmøbler hvite. Jeg har så lyst på...

God fredag 😉

Høstpynt 🤗

Nyter 😍

Jeg lever i en lykkerus. Livet mitt er nesten perfekt 👌 ❤. Jeg skulle ønske jeg kunne gi litt av denne deilige følelsen til flere 🤗.  God onsdag folkens 😊

Giddalaus 😲

I dag skulle jeg være veldig effektiv og få gjort masse 😄. Jo pokker, det gikk jo strålende 😁. Lufta gikk ut av meg i det jeg tok i støvsugeren. Hjalp ikke med musikk i øra heller, ...

Det er ingenting som gir meg så mye styrke 💪

Det er ingenting som gir meg så mye styrke 💪 som kjærligheten fra mine barn 😍.

Da var siste titopp i Grenland tatt 😉

Ennå en flott tur er over og nå er siste topptur tatt 😍. Var godt å bli ferdig og klare det ennå et år. Det er andre året jeg tar titoppern i Grenland og jeg begynner så smått å bli kjent h...

To nye ti topper 😉

Ennå en helg er jeg er i Skien hos venninna mi 😋. Jeg hadde 3 ti topper igjen før jeg kunne kalle meg en titopper. Så nå har jeg fått tatt to og i dag tar jeg siste 😋 God...

Hvor ble det av uka?? 😱

Hallo folkens 😊.  Denne uka har flydd i en voldsom fart. Mulig det er fordi jeg har hatt mye på agendaen og har vært sammen med mennesker jeg er ufattelig glad i. Tantegull og mine egn...

God dose meg 😂

Helluen i luken 😉.  Jeg aner ikke hva som skjer for tia,  men jeg er overladet og full av humor, selvironi og et humør som sprudler over. Jeg har det så ufattelig bra med meg selv...

Overdose tantegull 😍

For en dag 😊.  Først var jeg i byen og spiste lunsj med mamma og begge søstrene mine. Min mellomste søster fikk tvillinger for 2,5 mnd siden så tante Tone har fått kosa og sniffa på gu...

Slappis dag 😊

I dag kom jeg meg til møte som jeg trodde var på torsdag 😊.  Etter møte var det å reise hjem og slappe av. Hehe, du trur. Nei det hadde jeg jeg ikke ro i ræva til. Så turen gikk til ei...

Ennå en 10 topper tatt 😉

Det som er så flott med å være hos venninna mi Bente er at vi er begge like glad i å gå topp tur😉🌲. I dag var siste 10topp tur for Bente(hu har tatt alle 16 nå),  men dett...

Ny ti topp tur 😉

I dag gikk turen til Hørsfjell. En kjenpefin tur 🤗 med Bestisen min Bente og vofsene våre.  Nydelig litta koie vi kom over på veien opp 😊.  I mårra er det ny tur...

Nikosa meg hos Nick 😊

I dag var det mamma og Nick tid. Vi har skavla og diskutert samfunnsting, det synes jeg er så fint å gjøre med Nick. Han er så flott å diskutere med 😄. I dag hadde han en god dag og det var...

Det er helg 😍

God morgen folkens 😊.  Det er fredag og jeg hadde planer om å stå tidlig opp. Vel det skjedde jo ikke.jeg ligger ennå under dyna og prøver og motivere meg til å stå opp 😂. Som ...

Helt overveldet 😅

I dag skulle jeg på et møte med yngstemann. Stresser avgårde og rekker det nesten. Vel inne spør jeg etter vedkommende, men får beskjed om at den personen har fri. Jeg blir litt heit i toppen og si...

Det er lov å være fornøyd med seg selv 😋

Jeg er ei stor dame, men jeg er stolt av kroppen min. Frisk og sterk 💪. Jeg synes det er så synd at så snart man sier i offentlighet at man er fornøyd med seg selv, ja så er man høy på seg ...

Jeg var utro 😧

Jeg tror ganske mange,  både kvinner og menn kan være enig med meg at det å bli bedratt er noe av det vondeste som finnes i et forhold. Det å finne ut at partneren har gått bak ryggen på deg, ...

God formiddag 😊

I dag hadde jeg bestemt meg for å sove ut litt. Tja det gikk jo etter planen,  not. Bailey som jeg har måttet ta med på rommet om natta har en tidsinnstilt vekkeklokke som ringer kl 8. Da kom ...

Menn kan takke seg selv!!!

Bildet er lånt fra Google.  Mulig dere føler at nå banner jeg i kjærka, men helt ærlig. Hvor mange kvinner kjenner seg ikke seksuelt utnyttet i et forhold? Hvor mange kvinner føler seg ikke s...

Endelig 😉

God lørdag folkens 😊.  Det tar tid å flytte ut, den ser jeg. Men du verden hvor lang tid xen har brukt på å få henta det lille han har hatt stående her. I dag skulle han hente resten a...

Det går trått 😂

I dag var ikke husarbeid noe gøy 😞. Siden jeg er litt uggen i magen, var det mye bedre å sitte stille. Og da passet det jo ypperlig å puzzle litt 😄. Fredags sysel når man ikke er i ...

Endelig helg 😊

Hva skal fredagen bringe meg?  Jo jeg skal gjøre husarbeid. Støvsuge og vaske huset 😉. Også skal jeg på te slaberas hos ei venninne etterpå. Det blir kos 😄. Så folkens __ ha en...

Så enkelt kan det gjøres ☺

Det er ikke vanskelig 😊, når man bruker former. Jeg foretrekker å bake mine rundstykker i cupcake former. Da kan jeg ta opp fra fryseren det antallet jeg skal ha, og ingen ting går til spil...

Mitt helt egent 🤗

Det er kanskje litt flåsete, men jeg ville ha mitt eget lokk til å ha på turleverposteien min, og nå har jeg fått det 😉.  Hvis du også vil lage ditt helt personlige lokk så ...

Godt å slappe av 😊

Jeg må innrømme at det har vært noen late dager siden mandag 😋. Ikke sån sløve soffan lat, for det har det ikke blitt. Mandag var det lege og dps. Har tatt masse blodprøver i håp om å finne...

Vannvittig våt, myrete og sleip tur, men flott var den 😊

Fra turen opp til sørmyrseter. Jeg lar bildene tale for seg selv 😊❤

Ja hvorfor ikke 😋

I dag har jeg bestemt med for å ta med bikkjene på hyttetur hele helga. Prøve å gå fra hytte til hytte og teste ut mine kart og kompass egenskaper 😊. Jeg har sett meg ut en mål på Ut.no og ...

Tur til martineåsen og salsås

Turen til Martineåsen er relativ lett og kort. Det er ikke så voldsom fin utsikt, men det er en fin tur. Tidligere har det vært veldig vått mange steder, så gleden var stor når jeg oppdaget at det ...

Ville ikke ha blodet mitt 😞

Når jeg kom til blodbanken i dag,  ble det et kort besøk gitt. Jeg har i en tid gått på syrenøytraliserende piller for sure oppstøt og det var ikke helt greit. Siden man ikke vet om det kan væ...

Fint å kunne hjelpe ❤

(bilde er hentet fra Google)  Så var det dags for litt tapping igjen 😊. Før var det helt utenkelig at jeg skulle bli blodgiver. Med sprøteslrekk og masse percinger så var det ...

Gode vibber 😉

I dag har jeg fått gjort flere ting som har gitt meg masse energi 😋. Først var jeg med yngstemann til larvik hvor vi fikk kastet masse papp og levert inn noen skilter. Så gikk turen fra bøk...

Rabiatisk utfall

I går var så absolutt ikke min dag 😨. La oss håpe dagen i dag blir bedre 😋. Siden telefondekning her i huset er så ræva valgte jeg å ta med bikkjene ut på tur samtidig som jeg ringt...

Surrehue 😵

Ja i dag har ikke hue vært helt på plass 😂. Skulle jo ta bilde av den hauen med metall rask jeg fikk kasta i dag, men det kom jeg på etter at hengeren var tom. Jaja, så skulle jeg støvsuge,...

Ny uke, nye muligheter

God mandagsmorgen godtfolk 😉🌸☀️ Jeg har ennå ikke kommet meg ut av dyna, men jeg har vært våken i over 1 time.  I dag er det rydding utendørs som står på planen. ...

Da ble det Østfold 😊

I morgen er det yngstemann som er i fokus 😉. Hans store lidenskap er Rc lastebiler og i morgen er det kjøring  i Østfold. Så mens lille store gutten min er på kjøring,  så skal je...

Bytur med Nick 😊

Formen er helt ræva, men det skiter jeg i akkurat nå.😊. Det er alltid så godt å komme til eldstemann og kunne glemme litt mas og jag. I dag var det bytur som sto på lista. Var ikke lenge i ...

Snart helg 😊

God fredags morgen 😊.   I dag er det igjen tid for å stikke innom psykologen.Tror det kan være litt greit etter alle humørsvingningene mine og tafattheten. Jeg liker dårlig når kroppe...

Snu det negative til det positive 👩

En ting jeg har blitt veldig flink til, er å finne positive ting i min hverdag. Når hendelser gjør at jeg føler meg tappet for energi og lyst, prøver jeg å ta tak i de ting som gir meg glede og ene...

Så jævlig trøtt 😴

God morgen folkens 😊.  Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne fortelle dere at jeg har hatt en flott tur, men akk nei. Jeg gikk å la meg temmelig trøtt 😴 og helt klar for å sove ...

Så sitter jeg her 🤗

Det er alltid så koselig å komme til et sted hvor man er hjertelig velkommen ❤😊. Matskapet er en flott gapahuk med mye plass og flott utsikt. Dere skal få se i morgen 😉. ...

Impuls tur 😱

Helluen folkens 😉 Jeg vart mektig lei av å rydde og kjente bare lufta gikk ut av meg. Når jeg rydda i boden og plutselig fikk masse plass til turutstyret var det en lite stemme i hode som ...

Sliten i skallen 😲

Litt sutring fra meg 😭. Vi er bare kommet til onsdag,  men hue mitt er helt kjørt 😲. Det har vært møter og div hele uka og jeg er ikke ferdig ennå, skal til psykologen på fred...

Helt hekta 😱

God kveld 😋 Jeg er fullstendig hekta på rotmos 😊. Må ha det,  bare må ha det. 😂. Det er jo så godt til fiskekaker og pølser. Tilogmed yngstemann var frelst når han fik...

Mitt nye fristed 🤗

Denne perlen av et sted kom jeg over når jeg trena på å sove ute alene tidligere i år. Her er det en fantastisk utsikt,  stille og rolig. Ikke langt hjemmafra heller. Her er det bare å nyte. &...

Wok utendørs 🤔🎑

Halla folkens og god tirsdag 😊 Må middagen bestandig lages inne ? Må det være perfekt ? Nei så absolutt ikke. Maten smaker helt fantastisk ute også. Jeg anbefaler dere å prøve ㊂...

Redigere?? Nei ikke pokker 😄

Halla folkens og god mandag  😊. Det er en ting jeg synes er så synd, det er redigering. Hvorfor kan man ikke bare være fornøyd med motivet akkurat slik det er. Unikt på sin måte. Dere...

Når to blir til en 🤔

Det var ingen lett besluttelse, men den måtte tas. Det er ingen som har godt av å bli gnagd på, eller bjeffet til. Sure miner og frekkhet ble en hverdagsting,  desverre 😞. In...

Hipp hipp hurra 🎂 🎈 🎁

God morgen folkens 😊.  I dag er det 19 år siden yngstemann så dagens lys, du verden hvor fort tia har gått. Synes ikke det er så lenge sia han var baby 👶.  Rart det der...

Plask plask ☔️🌲💦

En deilig , men våt tur med lissi og bailey. Det er ikke vanskelig å se at sommeren er på hell, og at vi går over i en annen årstid. Fargespillet på trærne forteller oss at nå kommer høsten  ...

Høstkos 😊

God lørdags formiddag kjære leser. I disse ruskevær dagene er det godt å ha noe varmt og kose seg på. For meg er det et must med honning, og heldigvis har jeg fått kjøpe Napperød honning i år også...

Endelig tilbake 😉❤

Kjære lesere, jeg er tilbake 🤗🌸 . Beklager at jeg har vært så lenge borte 😞, det har rett å slett vært et behov for å trekke seg litt tilbake å få et overblikk ...

Feriemodus

Nå er det bare timer igjen til vi tar ferie, og det kribler i hele meg. Ikke det at vi skal til syden eller noe annet eksotisk sted, nei vi skal være i båten en uke og tøffe rundt i skjærgårde...

Min egen vri

I går kom jeg over et fantastisk godt tilbud på terrengløpesko, 399kr er et kupp så jeg bare måtte ha. Dessverre er de nye skoa ufattelig kjedelige. Jeg liker farver og liker å gjøre min egen vri p...

Jeg er såååå heldig 😍

Det er ikke noe som irriterer meg mer enn å være avhengig av noe, som for eksempel telefonen. Når jeg drar på tur så liker jeg og koble av og være i nuet, ikke bli stresset av telefonen som ringer ...

Veldig vemodig

Etter siste turen jeg var på , som var øyhoppingen har jeg innsett en viktig ting. Mitt gamle singeltilværelse telt er blitt for lite. Det funka fint for meg og Lissi , men med Bailey og ekstra gre...

Endelig ferdig 😅

Da var siste topptur i 12 -toppern Larvik tatt. Siste ble Tyriås i Svarstad 😊. Flott tur selv om den ikke var så lang.

Helt klar for øyhopping 😍

Da er endelig dagen kommet for 4 dagers tur med venninna mi Bente og to ungdommer. 😊. Et lite tips til hvordan pakke sekken. Jeg begynner alltid med å legge frem alt jeg skal ha med på s...

Gøy å overraske 😉 ❤

Gjett om lillesøss ble satt ut på fredag 😂. Hu ante fred og ingen fare når vi kom hjem til mamma. Det hu overhode ikke viste var at der var det pyntet til baby shower med nære og kjære ...

Klar for øyhopping 🤣

Det flotte med å ha venninnetid er at da får vi så mange flotte ideer til nye turer 😊. Det fikk vi denna gangen også,  så på mandag drar vi på øyhopping 😉. Gleder meg som en un...

Elsker kirker med sjel ❤

Jeg har i lang tid hatt en forkjærlighet for eldre kirker ⛪, spesielt ruiner av gamle kirker. Så når jeg tilfeldigvis kom over en praktfull kirke på vei til en titopper i Bamble,  så bar...

Hipp hipp hurra 🎁🎂🎈

I dag fylte min kjære Jan ❤ 36 år 😊. Så da måtte han selvfølgelig få en liten kake og masse presanger 🎁. Dagen skal vi feire på lørdag med grillings og godt lag  ㇸ...

Bare koser meg ❤

Bare nikoser meg ❤😊 sammen med Bentemor i Skien.

Litt bedre form

Endelig våkna jeg uthvilt og i fin form 😊. Dagen starta med en liten tur med lissi og bailey,  før jeg dro til psykologen. Frokosten spiste jeg i bilen 😅. Etterpå var det å ...

Så kvalm 🤢.

Jeg har i lang tid vært plaget med kvalme 🤢. Det spiller ingen rolle om jeg har spist eller ikke, eller om jeg er i bil, båt eller noe annet som beveger seg. Jeg kan bare bli kvalm sån plut...

Hagekos i dag 😋

Siden det er så viktig å ta det med ro, så ble det hagen som fikk min kjærlighet 💕 i dag.  Plena er klipt og litt lukinga er gjort 🤗. Jeg har faktisk brukt så lite tid ute i ha...

God morgen 😊

Fy søren hvor kjedelig det er å måtte ta det rolig😞. Jeg får ikke lov til å løfte tyngre en jeg kan holde på strak arm og det røsker i stinga om jeg går på ulendt underlag. Jeg får ikke ha ...

Her slenger jeg meg ned 😋

Har begynt å blø fra sårene jeg har sydd, så nå blir det sofaen og tv på meg.  😊

Et tabu 😨

For snart 4 år siden ble jeg operert for endometriose, en vondt og forferdet kvinne ting. Heftige menstruasjoner og MYE vondt. Men nå er jeg mensenfri 😀og har ingen smerter i forbindelse me...

Et lite inngrep 😉

Å alt for tidlig for meg 😱. Var oppe kl 5.30 for å dusje og gjøre meg klar. I dag skal jeg endelig få fikset på noe som har plaget meg i noen år. Det er ikke noe farlig,  bare en sån d...

En koselig tur 😊

I dag fikk vi sove leeeeeeeenge 😀. Vanligvis er vår lille spanjol Bailey våken tidlig, men i dag fikk vi jaggu sove helt til kl 9. 😊. Da var det bare å komme seg i land så vofsene &...

Da er det natta her 😴

Det er merkelig hvor bedagelig og trøtt man blir når man er ute på sjøen.😊. Dette er utsikten min i kveld 🌃.  God natt og sov godt 💤💤

Følger rådet til psykologen 😊

Jeg er veldig dårlig på å ta vare på meg selv 😕, er desto mer opptatt av at de rundt meg skal ha det bra. Desverre er det nå litt sån at dersom man "bare gir" så går man i minus,  og d...

En slitsom dag 😧

Våkna trøtt som en strømpe etter ei utrolig natt i går mårres. Jeg var sliten og hadde vondt 😫, veldig dårlig kombinasjon når gårsdagen var en dag med psykolog og møte. Humøret var ikke noe...

Tok turen til Nick 😊

Nei noe langtur ville ikke mine bein være med på i dag,  så da ble det en kort tur med bikkjene, også tok jeg turen til min eldste sønn. Var innom butikken og kjøpte ørretfilet, nypoteter, røm...

Litt luksus før vi går på tur 😍

Siden jeg fikk så innmari grønne føtter i går når jeg klipte plena, så passer det godt å ta litt ekstra fotbad med pleie i dag 😍. Litt luksus skal man ha i en uke dag synes jeg 😊.&n...

Steike ta, aldri har jeg noen sinne vært så støl 😖

Jeg aner ikke hvorfor jeg er så ubrukelig støl i låra,  men det gjør faktisk vondt å bevege seg. Greit nok jeg jogga på tirsdag, men det var ikke hele turen engang. Jeg gikk faktisk mesteparte...

Alt for stor plen 😞

Det flotte med alt dette regnet ☔️ vi har hatt er at det renser opp i luften og vanner planene. Å det er jo supert,  MEN hvorfor må plenen vokse så inni h..... når det regner a...

Deilig å jogge i regnet 😊

I dag tok jeg med meg lissi og bailey på en joggetur til venninna mi. Det har vært lomert og varmt i dag 😊, så jeg ble god å svett  En utrolig deilig tur med litt sol☀ᥧ...

Overtrøtt 🤣

I natt 🌃 var det vår tur til å ta sommerens båtvakt. Siden den havna i en ukedag, så var det jeg som måtte ta den. Så nå har jeg og Chris sittet å sett til at ingen fremmede kom i havna å g...

Det lukter nydelig 😋

Når jeg likevell skulle være hjemme,  så kunne jeg jaggu sette en bolledeig og lage meg noen grove rundstykker igjen.  Jeg er ikke så glad i kjøpebrød, så da må jeg bake 😍. Så i d...

God morgen 😊

I dag har jeg litt latmandag 🤣. Så frokosten ble havregryns grøt med rosiner. Bikkjene ligger fortsatt å sover 😴 og jeg har inntatt sofaen 😊. Jeg har hatt mye vondt i min hø...

Litt drittvær☔️ stopper ikke oss 🤗

I dag sleit jeg litt med å bestemme meg for hvor jeg ville på tur. Vi har utrolig mange flotte plasser i Larvik,  korte og lange 😉. Jeg hadde bestemt meg for å prøve å gå minst mulig i...

Glatte deilige føtter 😍

Da har jeg fått deilig fotmassasje og beina smiler igjen. Det var første gang og jeg var veldig spent på om det ville kile veldig, men det gjorde det ikke 😊.. Det var bare deilig 🤗....

Måtte bare 😄

Det er ikke ofte jeg finner billige treningsklær som jeg i tillegg bare digger passformen på. I dag kom jeg over denne på Coop obs. 40 % på Pierre Robert. Da kosta denne herligheten meg 120 kr. ...

Erre mulig??? 😱

Nå skulle jeg gjerne ha skryti av nypolerte føtter, men dissa føttene er fortsatt triste 😥. De har gått å gledd seg til fotpleie i dag , så når jeg kom til Heges fotpleie å oppdaget at min ...

Triste føtter 😥

Først å fremst må jeg bare beklage til dere som har tærforbi (som begge mine søstre 😂).  Men i dag er det dissa føttene som skal bli bortskjemt 😘. De skal få full pakke hos Heg...

Endelig min tur 😊

Det er egentlig ikke no stor greie,  men for meg er det veldig stort 😀. Jeg har i mange år tenkt at jeg burde, men har ikke turt å ta steget. I dag trosset jeg nåleskrekk og hadde min ...

En kald, men fin tur 😉

Det er så deilig å kunne variere mellom toppturer og båtturer. Som oftest blir det turer på øyene vi besøker også, så det er ikke bare båtkos 😊.  I dag gikk ferden til Bogen hvo...

God 2 pinsedag 😊

I dag var det min tur til å bli litt bortskjemt 😋. En nydelig frokost på senga fra min kjære Jan ❤.  Nå går turen ned til båten vår Doris med vofsene 🐶 våre. God 2pinsed...

Et lite mirakel ❤

Ikled regntøy ☔️ og gummistøvler la vi i vei opp rød løype. Denne løypa hadde jeg ikke tatt opp til Ruketuten før så vi var spent på hvordan løypa var. Og som mange andre røde løyper, ...

Ut på tur i regnværet ☔️😉

Det fins ikke dårlig vær,  bare dårlige klær. Da er jeg kledd for nest siste topptur, ruketuten i Svarstad. 😊

Harrytur med Nick 😊

I dag var det duket for harrytur med Nick. Han er nyinnflyttet i leilighet og måtte fylle fryseren og kjøleskapet opp 😋. Det vi ikke hadde tenkt på når vi avtalte denne turen,  var at ...

Trengte et spark bak 😅

I dag var jeg både trøtt og sliten i kroppen når jeg våknet. Det var et slit å komme i gang,  så jeg la meg på sofaen og prøvde å sove litt til. Det gikk ikke,  for bikkja kom å la seg på...

Fredag ---igjen 😀

Hvor i alle dager ble det av uka?  De virker som om jeg har vært i koma denna uka, for dagene er bare "borte"😱. Men når jeg tenker meg godt om ser jeg jo hvor dagene har blitt av. Mand...

Så var dagen kommet 😱

Da var dagen Nick skal flytte i egen leilighet kommet,  og det er med blandede følelser jeg kjører flyttelasset hans. Jeg unner han å stå på egne bein og bli selvstendig, men samtidig er det e...

En effektiv dag 😊

I dag har jeg brukt dagen på å ta telefoner og gjøre avtaler. Vært med Chris på et møte og fått klipt plena. Støvsuga og rydda kåken. Noen dager er det så godt å ta seg tid til slike ting. Her i hu...

Luksus dilemma 😂

I dag hadde jeg et luksusproblem. Skulle jeg gå på topptur eller sykle 🚴 med lissimor? Etter litt tenking kom jeg frem til at jeg kunne samkjøre. Jeg heiv sykkelene på bilen, pakka bikkjene...

Knallvær 😍

Det har vært helt fantastisk vær ☀️ de siste dagene, og det har vi virkelig tatt gode av 😉. Vi endte på Hudøy med båten på torsdag og overnattet til fredag. De firbeinte var ut...

Knappen tur 😉

Det var et strålende ☀️ vær og veldig varmt i dag, og helt innafor for en topptur. Nå har jeg vært litt treg med å få logga 12 -toppene i år så nå må jeg se å bli ferdig. 🤣. Le...

En fantastisk tur til Knappen 😍

En av 12-toppern i Larvik. Et fantastisk sted med mye flott utsikt 😊

Masse lykke ❤

Etter skuffelse av å ikke kunne gi blod, dro jeg til elkjøp for å kjøpe nye ørepropper. Lykken var stor da jeg kom i kassa å fikk beskjed at det var 20% avslag 😋. Vel hjemme satte jeg ørepr...

Litt skuffa 😞

I dag var endelig dagen kommet 😉❤. Jeg sto opp tidlig for å ikke stresse, kledde på meg og spiste frokost. Laga meg en kopp iskaffe, men drakk ikke alt. Kjørt tidlig hjemmefra for å ...

Det kokte over i skallen 😱😱😱

Alle mennesker har noe dem ikke kan leve uten, og jeg er intet unntak 😊. I går var det et fantastisk vær og jeg starta dagen med psykologen,  så dro jeg til mamma og søss og fikk de me...

For en tur 😍🌸

Det var så deilig å endelig komme seg ut på langtur igjen. Hele to topper ble registrert 😊. Vi satte nesa mot signalkulen for å ta den og blåfjell. Det var en tur som skulle ta ca 4 timer o...

God søndag 😊

I dag går turen til Skien,  til turvenninna mi Bente og vofsen hennes Indy 😋.  Vi skal på topptur så jeg får kommet i gang med 10-toppern i Grenland 😉. Det kan bare bli en...

Fikk innvia joggeskoa 🤣

Det er ikke bestandig så lett å få logistikken til å gå rundt i en hektisk hverdag. Men jeg fikk jaggu tatt meg en joggetur med lissi, mens jeg ventet på at Chris og kjæresten skulle få kjørt litt ...

Så var det fredag, igjen.

Jeg syns ukene bare raser forbi, uten at jeg føler at jeg henger med. Jeg skjønner at jeg har vært i "slappe av modus" litt for lenge, så nå er det på tide å komme igang med toppturer, joggeturer o...

Glede meg selv litt 😉

Etter lang tids leiting fant jeg endelig noen nye joggesko som sitter perfekt 👌.  Ikke vet jeg hvorfor vanlige joggesko har blitt så dyrt, men i mitt hode er 500 kr litt i overkant, &n...

Kysthospitalet

Da var det tid for ny kontroll på kysthospitalet i Stavern. Å så jeg gleder meg, not 😕. Etter at jeg fikk beskjed om at jeg må opereres har jeg gitt faen i strikk treninga. Jeg mista lysta ...

Jeg ga faen

Det er første gang jeg har feira 17mai i olabukse og koseskjorta mi 😋 . I år hadde jeg lyst å gå på topptur,  men der ble jeg nedstemt 😕 . I år ville gutta i huset ha grilling ...

Dårlig søvn 😥

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne si at jeg har sovet 💤som en stein i natt,  men det har jeg så absolutt ikke. MEN det er ikke pga mitt nye flotte utstyr, for det holdt hva det lovet...

Camping ⛺ i stua

Dette er min plass i natt 😊. Jeg har fått mitt nye liggeunderlag og da må det jo testes. Jeg håper jeg klarer å sove på det og går en god natt 🌃 søvn 😉.

Det må to til

En blomst 🌸 trenger riktig mengde vann, lys og næring for å kunne blomstre. Den trenger de riktige forholdene for å trives og gro. Hvis du prøver å plante 🌿 en blomst 🥀 på e...

Da er siste rest av lettvekt utstyr bestilt 😀

Jeg var så utrolig heldig 🍀 å få ganske mye penger i bursdagsgave + litt oppspart, så endelig kunne jeg ta meg råd å kjøpe utstyr som jeg lenge har ønsket meg. ❤. Gleder meg til å te...

Deilig å være i gang igjen

Endelig er formen bedre å det er tid for å begynne treningen til sykkelturen på Hardangervidda som jeg har planlagt. Etter å ha vært i Rjukan og forelsket meg i stedet, så var det en selvfølge at h...

Godt å glede andre.

Min yngste sønn og kjæreste hadde så lyst å dra på plumbokonsert i dag,  hvordan kunne jeg si nei. Vi storkosa oss med flott musikk 🎶 og en super konsert på messa i Tønsberg.

Jeg kunne ikke ønsket meg mer ❤

Jeg har feiret min 40 års dag med store deler av familien i dag. Jeg har følt meg virkelig vedsatt og elsket. Jeg har ledd og kosa meg, både med god mat og med fantastiske mennesker ❤. Jeg k...

Min dag 😍

En utrolig flott dag er lang ifra forbi 😀. Jeg har vært i byen med mamma, Lill og Jeanette. Spist baguett og drukket iskaffe. Nikosa meg med et flott selskap. Nå har jeg montert bålpanna je...

Powerboost

I går hadde jeg litt forskjellig på agendaen, men jeg hadde bestemt meg for å dra til ei venninne og få litt kvalitetstid med henne. Jeg tok med meg litt å spise på og føyk avgårde. Vi var innom bu...

Milde himmel

Er det mulig å være så forbarskade todelt i hue og kropp? Hue er helt gira og vil på sykkeltur, kroppen verker i alle retninger og har satt på alle bremser. I går var jeg helt fin,  men det gi...

En kveldstur

Etter all kakespisinga som hadde vært,  var det godt å komme seg litt på tur. Var ikke lange turen, men den er helt grei som en rundtur.

Bedre lykke neste gang 😂😂😂

Det er ikke ofte jeg lar meg lure, og det skal veldig mye til for å vippe meg av pinnen. Jeg tror kanskje mine nærmeste trodde de skulle klare å lure meg ved å sette bind for øynene og kjøre Ԇ...

Kidnapping

Jeg har fått beskjed om å pynte meg litt og ta på meg litt varme klær. Jeg blir kidnappet kl 11 av mamma og begge søstrene mine. Det kribler i magen. Jeg hater overraskelser.

Knallers :)

I dag har jeg bare kosa meg og følt meg levende. Det start som dere sikkert vet med frokost i hagen, etterfulgt av en veldig blid og oppegående Nick,  (min eldste sønn) som ville finne på noe....

Jeg griper dagen

For en fantastisk dag :). Våknet relativt uthvilt og i godt humør. I dag har jeg veldig lite på tapeten, så her er det rom for egentid og velvære. Hva passer vel bedre ennå å spise ute i hagen da :...

Jeg må slutte å være så grinete

Jeg kjenner at jeg har brukt mye energi på å være irritert og sint 😡 igjen,  til ingen nytte. Jeg har så kort lunte når jeg er sliten og har veldig vondt, noe som er en dårlig kombinas...

Gjesp

Det er i grunnen påtide å komme seg opp av senga og ut i det flotte været, men jeg sovnet veldig seint og er supertrøtt i øyan mine ennå. Skuldra mi er vond i dag og det er veldig tydelig at kortis...

Blir ikke alltid som man tenker

Turen i dag endte i Stavern fremfor Tønsberg. Jeg ringte opp min veldig gravide lillesøster og fikk med meg henne og vofsen hennes på tur. Det var så lenge siden sist vi var på mølen,  så da g...

En nydelig dag

Våknet i 8.30 tia og følte meg helt skakk i kroppen og trøtt i øyan. Jeg ble liggende å sløve litt før jeg sto opp. Det tok ikke lang tid før smilet var på plass :) , det er et nydelig vær ute. Var...

Kose tirsdag

Kjenner at det er helt greit å slappe av i sofaen og ta meg en iskaffe. Har allerede vært ute med vofsene, kjørt til og fra legen med eldstemann og henta en pakke med yngstemann. Nå tar jeg det pia...

En vellykket 1.mai grilling med familien

Det har vært en fantastisk flott dag,  med feiring av bursdagen til lillesøss 🎂 🎁 🤗 . Vi har hatt som tradisjon i flere år at vi samler familiene våre( vi er mange) å g...

Hipp hipp hurra 🎁🎂🎈

Verdens beste lillesøster fyller 32 år i dag 🎂, og som årlig tradisjon blir det grilling og kaker med tobeinte og firbeinte 😊

Mindfulness

Et bilde 📷 sier mer en tusen ord. Jeg har virkelig kosa meg. Etterlengtet kjærstetid med min Jan ❤

Det er helt greit å gjøre ingenting

I dag har jeg gjort absolutt ingen ting fornuftig, jeg har bare kosa meg med lissimor, Bailey og min kjære. Når Jan gikk ut for å jobbe på båten, ble jeg sittende i sofaen og se på tv og kose med h...

God søndag 😊

Ønsker alle lesere en flott søndag. Ta vare på hverandre ❤

Det skal ikke så mye til bestandig

En liten kjapp tur med min kjære, lissi og bailey. Godt å kjenne på pulsen igjen 😉.

Det kan gå flere veier

Det flotte med å være på bunn, er at da kan det jo bare gå en vei. Oppover. Eller det er nå heller ikke helt sant, for i mitt liv føles det som det svinger ganske godt til tider. Noen ganger går de...

Lettere til sinns

Akkurat nå føler jeg meg lettere til sinns. Rart det der, men det var godt å sette ord på følelsene mine og få hull på byllen i går. Det var som om det gikk opp flere lys for meg. Jeg er nødt ...

Jeg er ofte sint

Det er helt utrolig hvor sint jeg er på meg selv når jeg er langt nede. Jeg er sint og skuffet over alt jeg ikke får til, alt jeg skulle gjort, alle jeg sårer med mine stikkende ord. Jeg bombandere...

Sombihue

God kveld kjære lesere. Jeg er helt rørt over alle som har sendt støtte meldinger og varme klemmer. Tusen takk alle sammen :). Personer jeg ikke kjenner så godt , men likevel med så mye godt å...

Er så ufattelig lei.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg i lengre tid har slitt med depresjon. Jeg har prøvd diverse forsøk på å komme meg ut av den, men har ikke lykkes. Nå kjenner jeg at tanken er fullstendig tom og batte...

Lenge leve staheten 2 :)

Første natta gikk over all forventning , men jeg slet litt med å sovne. Jeg hadde ikke noe reddfølelse , selv om vinden herja uttafor og et tre slo med greinene på taket. Jeg følte meg trygg og det...

Lenge leve staheten :)

Plutselig kjente jeg en sterk følelse av overmot og viljestyrke ta tak i meg. Jeg gjør det, jeg pakker å drar. Aldrig før har jeg vært så spontan på pakking og kommet meg avgårde. Her var det bare ...

Jeg gjorde det 😊

Jeg hoppa i det og gjorde det. Er på hyttetur trening alene med lissi,  kommer tilbake på mandag med masse bilder og beskrivelse av hvordan jeg har mestret turene ❤

Skal, skal ikke 🤔

Jeg har lagt meg på sofaen for å slappe av litt. Blir ofte sliten etter at jeg har vært hos psykologen,  og da er det greit å slappe av litt. I dag snakket vi igjen om hvordan jeg burde ekspon...

Full stopp gitt 😲

Det er ikke ofte kroppen vinner over et overaktivt hue, men i dag våkna jeg med full brems på. Kroppen ville ikke noe av det hue ville, så etter grundig beslutninger fikk kroppen vilja si. Det vil ...

Ikke alle turer er lange 😊

I dag gikk ferden til Tønsberg,  nærmere bestemt Eik. Vi utforsket området rundt, samtidig som bailey er under trening. Hadde en kjempefin tur i 2 timer 😊.

På tur med "lykke" :)

Jeg pleier å si til gutta mine at jeg er nok den letteste personen å glede. Jeg blir glad for den minste ting og har lært å sette pris på det jeg har, lite som stort. Jeg gledes over veldig mye og ...

Enda en topptur unnagjort 😊. Jordstøyp.

Været kan man ikke gjøre noe med, så det er bare å komme seg ut uansett vær og vind 💨 å nyte det øye 👁 ser og øre 👂 hører. En flott nistepakke ble pakket,  så var det b...

Har nikosa meg 😍

Endelig fikk jeg sovet lengre og kunne kjenne på en litt mer uthvilt kropp. 😊. Jeg kravla meg ut av senga i halv 11 tia,  spiste frokost 🍞🧀, smørte niste og pakka minis...

Sta som et esel, heldigvis 😉

Det er så mange ting jeg kunne tenkt meg å gjøre nå i påsken,  men som jeg ikke kan fordi jeg har utviklet en redsel. Jeg har lenge hatt et brennende ønske om å pakke sekken å dra på tur alene...

God påske

Påske er ikke en høytid jeg feirer noe særlig. Jeg kjøper gule lys, påskeliljer og pynter med en gul duk på kjøkkenbordet, også har jeg påskepynt fra gutta var små som jeg pynter med. Det blir litt...

Nysgjerrig liten kar

I dag var det duket for en joggetur med begge hundene. Jeg viste det var meldt regn i dag, så her var det bare å komme seg ut før dette våte kom ramlende ned 😄. Bailey har ikke vært med tid...

Dagens topptur Haugskollen 😊.

Det ble en fantastisk flott tur i dag, med bikkjer og gubben. Haugskollen er blitt et spesielt sted for meg og Jan, etter at Jan fridde der for snart 1 år siden.  Får så deilige fø...

Så utrolig skuffet

Kan ikke beskrive hvor utrolig skuffet jeg er over at legen ikke kunne fjerne kalken i skuldra mi. Jeg har fra før fjernet en kalkklump i høyre skulder , som var veldig vellykket. Denne klumpen i s...

Geocaching er gøy

Å våkne til solskinn og en ledig formiddag er luksus 😊. Siden vi var tidlig på'n så bestemte vi oss for å dra å geocache før vi skulle grille og se fotball kamp på tv. Vi fant fort ut at vi...

Øvelse gjør mester

Vi er så utrolig heldig å få bo på et sted med masse stier og veier gjennom skogene😊 . Veldig kjekt når vi nå skal trene Bailey. Han har litt forskjellig å lære, som å gå rett frem og ikke ...

Slækk lørdags mårra :)

Lissi og Bailey I påska skal vi ha besøk av denna kjekke karen. Taigo har påskeferie hos tante , onkel, lissi og bailey  Etter at vi fikk Bailey i hus har ingen fått sove lenge. Denna kare...

Da gikk turen til Vettakollen

Gårsdagens tur var vi veldig heldig med. Vi fikk masse sol og litt vind. Siden dette var første turen med Lissi og Bailey , var jeg veldig spent på hvordan de ville samarbeide når de skulle gå i v-...

Lissi er blitt storesøster :)

Velkommen til oss skal du være Bailey :)  Bailey er en 1 år gammal kastrert gutt fra Spania. Han er, som alle dyra vi har en omplasseringshund. Han er litt svetten og engstelig , men ellers v...

Farris panorama

Selv om sola ikke skinte , så ble det en fin tur allikevel. Denne turen hadde jeg ikke gått før, så jeg gledet meg litt til å se den spetakulære utsikten som var blitt lovet. Hadde værgudene vært p...

Tåke er også fint

I dag gikk turen til salsås , en flott tur hvis været viser seg fra gosia. Dessverre fikk vi ikke sol, men tykk tåke så utsikten uteble i dag. Selv om ikke sola skinte fikk vi oss en flott tur like...

Alt til sin tid

Våren er her med brask og bram :) og da er det på tide å rydde ute . Nå må turstier ryddes og veden for neste år skal hogges. Så i dag har Jan og jeg ryddet en av turstiene våres slik at det lar se...

Kosetid inne :)

Idag er en fin dag å bare kose seg inne og gjøre inne ting :) Selv de firbeinte i familien har inntatt sofaen for dagen.   Skal det bli blomster og urter på oss , kan det være greit å f...

Gapahuken er ferdig

Det skal ikke stå på å få gapahuken ferdig når jeg har alle materialene liggende. Ble veldig fornøyd med resultatet. Nå mangler det bare bark på bakken, så er gapahuken komplett. Her skal vi kose o...

Hjemmesnekra er også fint

Jeg har lenge ønsket å bygge et grillsted hjemme i hagen, men det har vært så mange andre ting som har vært viktigere. Her i vinter ble vi egentlig enige om å skrinlegge planen om å bygge g...

Det skal så lite til :)

Jeg brukte gårsdagen til å stelle litt i hagen.  Det er så lite som skal til for å løfte humøret og skape trivsel rundt seg. Jeg er veldig glad i hagen min, men bruker dessverre alt for liten ...

Da var det på tide å komme seg ut igjen :)

Nå har jeg endelig kommet meg ut av bobla mi igjen :) . Det var jaggu på tide og komme seg ut i den flotte naturen jeg faktisk bor i . Høre fuglene som synger, se blomstrene som spretter opp her og...

Solskinn og godt humør

Fy søren for et fantastisk nydelig vår vær det er i dag. Jeg og lissi har storkosa oss på " bli kjent tur" i nye områder. Siden vi hadde to timer på oss før vi skulle hente eldste mann , ble det ti...

Jeg blir så sliten av meg seg.

Jeg er helt kjørt i hue, trøtt og mega irritert. Humøret har svinget som en berg og dalbane, og ingenting har vært greit i dag. Det startet med at jeg ikke fikk sove i natt. Etter mye om og men, so...

Så var det på`n igjen

Jeg kjenner frustrasjonen komme over meg når jeg igjen har fått vondt i høyre skulder og ryggen. Jeg som har vært så fin i begge deler nå i over 1 mnd.  Det var nesten for godt til å være sant...

Drømmer meg litt bort

God Søndag :) . Jeg har tatt for meg noen planleggingskart og laga meg en iskaffe. I år er ønsket om å bestige Galdhøpiggen og Glittertinden veldig høy. Hadde det vært opp til meg hadde jeg...

Besseggen 03.07. 2016

Lenge hadde jeg drømt om å få gå Besseggen, og endelig var dagen kommet. Vi hadde hatt grått og trist vær i flere dager , og det lå liksom litt regn i lufta fra dagen før hvor det hadde bøtta ned. ...

Telefonavhengig ?

Torsdag er joggedag , og jeg gjorde som jeg alltid pleier. Står opp, spiser litt lett frokost og kler meg etter været. Finner frem ørepluggene, pulsbelte, jakka, sko og telefonen. Men her stop...

Når pulsen raser og tårene spruter, da hater jeg virkelig angsten.

Hate er et sterkt ord, men akkurat nå hater jeg angsten min.  For dem som aldrig har opplevd angst , kan det være vanskelig å forstå hva som skjer.. Og helt ærlig , selv jeg synes de...

Stiv som en stokk

Etter en flott helg og en tur hos massøren på mandag,  var jeg klar for ukas første joggetur. Jeg var utrolig spent på om massasjen hadde gjort underverk på min høyre legg, siden den...

En vellykket helg

Vakre Skrimfjellet i vinterprakt.   Kunne jo ikke annet enn å pakke sekken og finne frem skia, når det var meldt et slikt fantastisk vær. Jeg har lenge hatt lyst til å ta turen til Skrim, ...

Da var jeg i gang med toppturer.

Endelig kom klippekortet til 12- topper`n i Larvik. I år er det 18 topper som skal bestiges, noen små , noen store.Jeg gleder meg masse.    I dag ble det tre små toppturer, men du verde...

Lev i nuet og nyt øyeblikkene.

Har du noen gang reflektert over hendelser eller personer som har berørt deg på en spesiell måte, sån uten at du har forstått det der og da? Min oversosiale personlighet tiltrekker seg mange forsk...

Geocaching,morro for store og små.

Jeg ble introdusert for Geocaching for noen år siden , og har siden da leitet høyt og lavt etter disse mystiske boksene. Hva går dette egentlig ut på ?&n...

Mulig jeg "banner i kjærka" nå.

&...

Hvem skaper hatet?

Det kan være flere grunner til at en kvinne eller en mann hater seg selv og kroppen, og det hjelper ikke stort at kropps idealet har blitt så smal synt at det som var normalt er blitt fei...

Lissi, min beste tur venninne

Små turer er også turer

Kunne jo ikke sitte inne i det fantastiske været som har vært i dag. Jeg pakket skia og Lissi i bilen og satte av sted. Da jeg kom frem var jeg litt usikker på om det var så lurt å gå på isen allik...

Nå er det virkelighet

Da var en tanke blitt realitet. Jeg har fått meg blogg. Kjenner det er litt miksede følelser, men mest glede og pågangsmot. Det skal bli så gøy å dele turene Lissi og jeg er på med dere. Velko...
tonemor77

40, Larvik

Jeg er ei naturglad og ungdommelig dame som har rundet de magiske 40. Har to voksne sønner, samt vofsene Lissi og bailey, +3 katter. Min store interesse for naturen fikk jeg inn i mine barneår , da jeg opprinnelig er nordlending. Er født og delvis oppvokst i Vesterålen. Elsker alt av turer i skog, mark og fjell.